۱۴۰۰ گیگابیت به ظرفیت زیرساخت اضافه می شود

۱۴۰۰ گیگابیت به ظرفیت زیرساخت اضافه می شود

دانلود فایل: وزیر ارتباطات از افزودن 1400 گیگابیت برثانیه به ظرفیت هسته شبكه IP زیرساخت برای تقویت ارتباطات در نوروز آگاهی داد.



به گزارش دانلود فایل به نقل از ایسنا، از روزی كه خبر رسمی ورود ویروس كرونا به كشور انتشار یافت، تابحال شیوع بیماری كووید ۱۹ كه میزبان این ویروس می باشد، روند صعودی داشته و در حال گسترش است. بنا بر این از آنجائیكه حضور در مكان های عمومی از بیشترین احتمالات مبتلاشدن به این ویروس و مبتلاشدن به آن به آسانی با قرار گرفتن در معرض عطسه ها و سرفه های یك مبتلا و دست دادن با وی است، مسئولان اهتمام در كاهش حضور افراد در اماكن عمومی دارند.

اما در این روزها كه حضور افراد در مراكز آموزشی، اداری و امكان عمومی كاهش یافته و بسیاری ماندن در خانه را ترجیح داده اند، برخی كارهای كاری خودرا به صورت دوركاری انجام می دهند و دانش آموزان و دانشجویان هم از ابزارهای فناوری اطلاعات برای آموزش الكترونیكی استفاده می نمایند، استفاده از دیتا افزایش یافته و این مساله منجربه كاهش كیفیت اینترنت شده است.

از طرفی باتوجه به این كه كرونا در كشور مهار نشده و تعداد مبتلایان به این ویروس روزبه روز افزایش می یابد، خیلی از كاربران خواهان امكاناتی همچون اینترنت رایگان برای گذراندن این اوقات در منازل بودند؛ موضوعی كه وزیر ارتباطات با آن موافقت نمود و از ارائه ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان ثابت آگاهی داد. این اینترنت رایگان البته در مواردی منجربه افت كیفیت و نارضایتی كاربران شده بود كه مسئولان خبر از افزایش ظرفیت ارتباطات دادند.

دراین راستا محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در توییتر نوشت: ۲۰ درصد رشد پهنای باند ارتباطات بینالملل، ۶۰ درصد رشد پهنای باند ارتباطات داخلی، ۱۰۰ درصد رشد مصرف حجمی كاربران شبكه ثابت خانگی و ۴۰ درصد رشد مصرف حجمی كاربران شبكه موبایل، در دو هفته اخیر اتفاق افتاده است. امشب ۱۴۰۰ گیگابیت برثانیه دیگر به ظرفیت هسته شبكه IP زیرساخت افزوده می شود تا آماده نوروز باشیم.

او همین طور در توییت دیگری نوشت: بعضی از كسب وكارهای اینترنتی با شیوع كرونا گرفتار ركود شده و تعدیل نیرو را پیش گرفته اند. از پول وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و صندوق نوآوری به این شركت ها وام كم بهره تامین نقدینگی پرداخت می نماییم تا تعدیل نیرو متوقف شود. بیمه و مالیات هم تسهیلاتی برای این شركت ها لحاظ كردند.





منبع:

1398/12/27
19:52:08
5.0 / 5
2914
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
IT File دانلود فایل
itfile.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانلود فایل محفوظ است

دانلود فایل

دانلود و اشتراک گذاری فایل