یک جشنواره تعاملی با تمرکز بر خدمات دیجیتال

یک جشنواره تعاملی با تمرکز بر خدمات دیجیتال

به گزارش دانلود فایل، ویستامدیا با هدف تسهیل دسترسی جامعه به محتواهای فرهنگی و ایجاد تجربه ای تعاملی برای مخاطبان خود، همکاری جدیدی را با فیلیمو و میلی شروع کرد.


به گزارش دانلود فایل به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ویستامدیا با تأکید بر عرضه خدمات محتوایی، تجربه ای تعاملی و مبتنی بر مشارکت فعال را برای کاربران فراهم نموده و تلاش دارد از راه ایجاد یک رقابت جذاب، ارتباط میان کاربران و سرویسهای دیجیتال را تقویت کند. طراحی و اجرای این همکاری، توسط «یلوادوایز» ویستامدیا و با مشارکت پلت فرم نمایش خانگی «فیلیمو» و وبسایت و اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین طلا «میلی»، در راه هم افزایی برای توسعه بازار خدمات محتوایی و دیجیتال کشور، انجام شده است. در چارچوب این کمپین که با هدف افزایش آگاهی عمومی، ارتقاء سطح تعامل کاربران و تبدیل مخاطبان آنلاین به کاربران فعال، اجرا شده، یک صفحه اینترنتی اختصاصی طراحی شده است و کاربران با ورود به این صفحه و ثبت نام، امکان شرکت در رقابت را پیدا می کنند و با انجام مجموعه ای از مأموریت ها در بازه زمانی ۳۰ روزه، امتیاز جمع آوری می کنند. این امتیازها به شکل روزانه و در ساعت یک صبح بروزرسانی می شود و شرکت کنندگان می توانند با رجوع مجدد، جایگاه خویش را در جدول رتبه بندی مشاهده کنند. مأموریت های طراحی شده در این کمپین، شامل تماشای فیلم و سریال از راه اینترنت ایرانسل در پلت فرم فیلیمو، ثبت نام و احراز هویت در سامانه میلی، پس انداز طلا از راه این سامانه، خرید بلیت سینمای آنلاین از فیلیمو و همینطور دعوت از دیگران جهت شرکت در کمپین می شود. کاربران بر مبنای میزان مشارکت در این فعالیتها، امتیاز دریافت می کنند و در انتها دوره، ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان، برنده شمش طلا می شوند. «میلی» وبسایت و اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین طلا در ایران که اهدای جوایز این جشنواره را برعهده دارد، به سه نفر نخست این رقابت بر مبنای امتیاز نهایی، به ترتیب ۲۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ گرم طلا و به ۹۷ نفر دیگر بر مبنای قرعه کشی مشترک میان سه برند، جوایزی به شکل شمش طلا اهدا می کند. ورود به این کمپین، تنها از راه ثبت نام در صفحه اختصاصی آن امکانپذیر است و کاربران بعد از ثبت نام، با هر بار مراجعه، به شکل خودکار وارد حساب خود می شوند و امکان پیگیری وضعیت رقابتی خویش را دارند. کمپین «تماشای فیلیمو با ایرانسل طلایی شد!» با تأکید بر خدمات دیجیتال، تجربه ای تعاملی و مبتنی بر مشارکت فعال را برای کاربران فراهم نموده و تلاش دارد از راه یک رقابت جذاب، ارتباط میان کاربران و سرویسهای دیجیتال را تقویت کند. «ویستامدیا» در جهت عرضه بستر و محتوای صوتی و تصویری و مشارکت با پلت فرم های داخلی، بعنوان بازوی تولید محتوا و سرگرمی های دیجیتال ایرانسل تعریف شده و از شرکتهای زیرمجموعه ایرانسل است. این شرکت تابحال با چندین پلت فرم داخلی قرارداد بسته و به افزایش ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. ساخت چند رئالیتی شو و داشتن استودیوی اختصاصی تولید محتوا و دوبله از دیگر فعالیتهای ویستامدیا است که در جهت سند توسعه ایرانسل در عرصه تولید محتوا، تعریف شده است. «یلوادوایز» بازوی تبلیغاتی هوشمند ویستامدیا با تاکید بر ظرفیتهای فنی و رسانه ای ویستامدیا در ایرانسل، درحال ساخت مدلی نوین از تبلیغات دیجیتال است؛ مدلی که در آن کاربران به جای مخاطبان صرف، به بخشی فعال از تجربه تبلیغاتی برندها تبدیل می شوند که در سالهای اخیر با تأکید بر توسعه کمپین های هدفمند، تعاملی و داده محور، توانسته جایگاه خویش را بعنوان یکی از پلت فرم های نوآور تبلیغاتی در ایران تثبیت کند.


منبع:

1404/03/15
09:52:24
5.0 / 5
18
تگهای خبر: اینترنت , تبلیغات , تولید , ثبت نام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
IT File دانلود فایل
itfile.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانلود فایل محفوظ است

دانلود فایل

دانلود و اشتراک گذاری فایل
ارائه تلفیقی از خدمات ذخیره سازی ابری و محتوای مرتبط با فناوری اطلاعات