اگر گوشی تان با رجیستری قطع شده، بخوانید
دانلود فایل: در صورتیكه با وجود انجام فرآیندهای مربوط به رجیستری و یا ناآگاهی از این فرآیندها، پیامكی در خصوص قطع سرویس در اپراتورهای همراه دریافت كرده یا ارتباط شما قطع شده است، مشكل خودرا با سامانه همتا مطرح و سوژه را پیگیری كنید.
به گزارش دانلود فایل به نقل از ایسنا، با اجرای طرح رجیستری، در امتداد حفظ حقوق مشتركان و جلوگیری از فروش گوشیهای قاچاق بجای گوشیهای قانونی، صرفا گوشیهایی كه از مبادی قانونی وارد كشور شده اند، فعال خواهند شد. بدین سبب در صورتیكه شناسه گوشی در سیستم اپراتوری ثبت نشده باشد، برای كاربر پیامكی ارسال می شود كه تنها تا یك ماه دیگر از شبكه خدمات دریافت خواهدنمود و بعد از آن از شبكه سرویس نخواهند گرفت.
گوشیهایی كه قبل از اجرایی شدن طرح رجیستری در شبكه های اپراتوری فعال بودند، نیازی به رجیستری ندارند اما گوشیهایی كه حالا توسط كاربران خریداری می شوند، باید همان زمان و هنگام فروش، پروسه ثبت برایشان صورت گیرد. از طرفی بعضی از گوشیها هستند كه توسط مسافرانی كه به ایران می آیند، وارد كشور شده است. این گوشیها در صورتیكه بخواهند كمتر از یك ماه در ایران بمانند، نیازی به رجیستری ندارند اما با گذشت یك ماه از زمان ورود، باید فرآیندهای رجیستری برایشان صورت گیرد.
بدین سبب اگر مدعی روشن بودن گوشی پیش از تاریخ های اعلامی برای برندهای مشمول طرح هستید، جهت پیگیری سوژه را به مركز تماس طرح با شماره ۰۹۶۳۶۶ و یا به آدرس ایمیل سامانه همتا اعلام كنید. همین طور جهت هرگونه سوال و حل مشكلات مربوط به طرح رجیستری می توانید با مركز تماس طرح با شماره ۰۹۶۳۶۶ تماس حاصل كنید.
درصورتی كه گوشی خودرا از خارج از كشور خریداری نموده اید، یك ماه مهلت دارید در سایت گمرك مبادرت به ورود اطلاعات و حقوق و عوارض گمركی كرده، رسید آنرا پرینت گرفته و در سایت سامانه همتا در بخش مسافری ثبت و به آدرس همتا ایمیل كنید. درصورت وصل نشدن گوشی بعد از دو الی سه روز، مشكل خودرا با مركز تماس طرح ۰۹۶۳۶۶ و یا به آدرس ایمیل همتا مطرح كنید.
اگر جزو مسافرانی هستید كه می خواهید از سیمكارت های داخلی استفاده كره و بدین منظور، حقوق و عوارض گمركی گوشی مسافری خودرا پرداخت كرده اید اما گوشی همچنان قطع سرویس است، تصویر رسید خودرا در سایت همتا در بخش مسافری ثبت و همین طور با شرح سوژه به آدرس ایمیل همتا ارسال كنید.
اگر گوشی مستعمل خودرا بنا به هر دلیلی در فروشگاه های خارج از كشور تعمیر یا تعویض كرده اید كه منجر به تغییر IMEI گوشی شده است و پیامكی از سامانه همتا در خصوص قطع سرویس دریافت كرده اید و یا قطع سرویس شده اید، IMEI گوشی قبلی و IMEI گوشی جدید به همراه نام و نام خانوادگی، كد ملی و شماره تلفن همراهی كه در گوشی استفاده می شود را به همراه تمام مستندات و با شرح سوژه به آدرس ایمیل همتا بفرستید.
منبع: دانلود فایل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب