رییس دانشگاه اعلام كرد

همكاری شهرداری در احداث ساختمان شماره ۲ برج فناوری امیركبیر

همكاری شهرداری در احداث ساختمان شماره ۲ برج فناوری امیركبیر

به گزارش دانلود فایل رئیس دانشگاه صنعتی امیركبیر با اشاره به اینكه شهرداری می تواند در تسریع فعالیت های دانشگاه ها همچون دانشگاه صنعتی امیركبیر موثر باشد، اظهار داشت: درحال حاضر این دانشگاه ارتباط موثر و متقابلی با مجموعه شهرداری دارد.


به گزارش دانلود فایل به نقل از ایسنا، دكتر سید احمد معتمدی در حاشیه بازدید شهردار منطقه ۶ از دانشگاه صنعتی امیركبیر اظهار نمود: دانشگاه صنعتی امیركبیر در حوزه انتهایی منطقه ۶ شهر تهران قرار دارد.

وی ادامه داد: ارتباط میان دانشگاه با شهرداری منطقه ۶ و شهرداری كل تهران متقابل است و دیدگاه مثبتی میان این دو نهاد برای همكاری وجود دارد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیركبیر تصریح كرد: شهرداری می تواند در قالب قوانین در روند ساخت و سازها و مجوزهایی كه دانشگاه نیاز دارد، به دانشگاه كمك نماید.

دكتر معتمدی تصریح كرد: همینطور ما در دانشگاه صنعتی امیركبیر هم می توانیم به شهرداری كمك نماییم تا شهری بهتر و هوشمند داشته باشیم.

وی عنوان كرد: كتابخانه ای كه با همكاری و كمك شهرداری در این دانشگاه تاسیس شده است، بسیار مورد استفاده دانشگاه و دیگر افراد جامعه قرار گرفته، ازاین رو برنامه داریم در بستر فضای مجازی دسترسی به امكانات این كتابخانه را افزایش دهیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیركبیر اظهار نمود: این ارتباط خوبی با شهرداری تهران و شهردار منطقه ۶ دارد و هفته گذشته جلسه ای با شهردار منطقه ۶ داشتیم كه در این نشست قرار شد شهردار منطقه ۶ بازدیدی از دانشگاه داشته باشند.

دكتر معتمدی با اشاره به اینكه در دنیا دانشگاه ها تحت حمایت شهرداری ها قراردارند، اظهار داشت: دانشگاه صنعتی امیركبیر در خیابان ولیعصر درحال ساخت ساختمان شماره ۲ برج فناوری این دانشگاه است كه با كمك شهرداری روند راه اندازی این ساختمان تسریع خواهد شد.

وی تصریح كرد: شهرداری می تواند در قالب قانون در بحث عوارض و مالیات به دانشگاه كمك نماید.

رئیس دانشگاه صنعتی امیركبیر با اشاره به اینكه درب دانشگاه های نسل سوم به سمت جامعه، ایده پردازان و صنعتگران باز است، اظهار داشت: دانشگاه صنعتی امیركبیر این رویه را در كتابخانه فنی و مهندسی دانشگاه و برج فناوری اجرا كرده است.



1398/06/10
23:48:37
5.0 / 5
4152
تگهای خبر: دانشگاه , فضای مجازی , فناوری , مجوز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
IT File دانلود فایل
itfile.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانلود فایل محفوظ است

دانلود فایل

دانلود و اشتراک گذاری فایل