در شورای ارزیابی طرح های مقابله با كرونا تصویب شد

۴ طرح فناورانه دانشگاه آزاد برای مقابله با ویروس كووید-۱۹

۴ طرح فناورانه دانشگاه آزاد برای مقابله با ویروس كووید-۱۹

دانلود فایل: 4 طرح فناورانه ˮردیاب های ویروس ها جهت استفاده در محیط های عمومیˮ، ˮساخت قطعات وارداتی اتوكلاوهاˮ، ˮمواد ضدعفونی كننده پایه صابونیˮ و ˮماسك های پیشرفته نسل جدیدˮ در ششمین جلسه شورای ارزیابی طرح های مقابله با ویروس كرونا دانشگاه آزاد به تصویب رسید.


به گزارش دانلود فایل به نقل از ایسنا، ششمین جلسه شورای ارزیابی طرح های مقابله با ویروس كرونا دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دكتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه و اعضای شورا به صورت ویدئو كنفرانس اجرا شد. در این نشست چهار طرح فناورانه جدید به تصویب رسید.
این طرحها شامل "ردیاب های ویروس ها جهت استفاده در محیط های عمومی"، "ساخت قطعات وارداتی اتوكلاوها"، "مواد ضدعفونی كننده پایه صابونی" و "ماسك های پیشرفته نسل جدید" هستند كه از طرف واحدهای استان مركزی، اصفهان و علوم پزشكی دانشگاه آزاد ارائه شدند.
با تخصیص اعتبار به این طرح ها، واحدهای فناور وارد فاز تولید شده و این محصولات در آینده نزدیك به شكل گسترده وارد بازار خواهند شد. پارك علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تابحال هفت طرح مقابله با ویروس كرونا را تصویب كرده و مورد حمایت قرار داده است.
دكتر دهقانی فیروزآبادی در این نشست بر حمایت و پشتیبانی علمی، اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی از طرح های فناورانه برای مقابله با ویروس كرونا اصرار كرد و اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان دانشگاه مردم نهاد و مسأله محور، تمام توان، ظرفیت و امكانات خودرا برای مقابله با ویروس كرونا به كار گرفته است.
گفتنی است كمیته ارزیابی طرح های فناورانه جلوگیری از كرونا از ۲۰ اسفند به صورت روزانه جهت بررسی طرح های فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی تشكیل شده و تا ریشه كنی كامل ویروس كرونا از منطقه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دكتر مسعود پارسانیا، دكتر هدی جهاندار، دكتر هاشمیان، دكتر منصور بیات، دكتر مهدی رجبی، دكتر رامین اصغریان، دكتر حمید مهدی و دكتر آزاده كاظمی از اعضای كمیته ارزیابی هستند و مهندس سیدمحمدجواد صدری مهر، سرپرست اداره كل امور پارك علم و فناوری و شركت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی دبیری این جلسات را بر عهده دارد.




منبع:

1398/12/29
16:01:21
5.0 / 5
2895
تگهای خبر: تولید , دانش بنیان , دانشگاه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
IT File دانلود فایل
itfile.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانلود فایل محفوظ است

دانلود فایل

دانلود و اشتراک گذاری فایل