صادرات كاشی و سرامیك با پوشش نانو به كشورهای حاشیه خلیج فارس

صادرات كاشی و سرامیك با پوشش نانو به كشورهای حاشیه خلیج فارس

دانلود فایل: یكی از تولیدكنندگان كاشی و سرامیك با پوشش نانو محصولات خودرا به كشورهای همسایه، خصوصاً كشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می كند.


به گزارش دانلود فایل به نقل از ایسنا، رزیتا گلپور، مدیر عامل این شرکت با اشاره به اینکه با همکاری یکی از شرکت های فناور وارد عرصه نانو پوشش های تزئینی شدیم، اضافه کرد: با استفاده از دستگاه لایه نشانی محققان کشور در حوزه پوشش های تزئینی نانویی فعال شدیم و هم اکنون محصولات تولید شده با این دستگاه به بازارهای خارج از کشور هم راه پیدا کرده است.
وی محصولات تولیدی این شرکت را کاشی و سرامیک حاوی پوشش های نانویی دانست و خاطرنشان کرد: ۲۱۶ هزار قطعه کاشی ۳۰ در ۶۰ و بیشتر از دو میلیون قطعه از کاشی های تزئینی این شرکت به کشورهای حاشیه خلیج فارس، آسیای میانه و کشورهای همسایه صادر گردیده است.
بر مبنای اعلام ستاد نانو، گلپور با اشاره به اینکه ما از پوشش های تیتانیوم برای ایجاد رنگ های تزئینی طلایی و نقره ای استفاده می نماییم، خاطرنشان کرد: هم اکنون کاشی و سرامیک تولیدشده که دارای پوشش نانو است در سالن های همایش، منازل، دکوراسیون های داخلی و خیلی از پروژه های بزرگ کشور مورد استفاده قرار گرفته است.




منبع:

1399/03/07
19:52:20
5.0 / 5
2218
تگهای خبر: پروژه , تولید , شركت , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
IT File دانلود فایل
itfile.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانلود فایل محفوظ است

دانلود فایل

دانلود و اشتراک گذاری فایل