ساخت نازل پمپ های گاز ایرانی در فاز تولید تجاری

ساخت نازل پمپ های گاز ایرانی در فاز تولید تجاری

با عنایت به وارداتی بودن دستگاه نازل CNG در پمپ های گاز محققان یكی از شركت های مستقر در پارك فناوری پردیس با كسب دانش فنی آن، این محصول را به فاز تولید تجاری رسانده است.


به گزارش دانلود فایل به نقل از ایسنا، محمدرضا خیرابی شبستری، رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان اظهار داشت: در جایگاه های سوخت CNG روی سکوی سوخت گیری یک دستگاه دیسپنسر وجود دارد و مجموعه نازل سی ان جی، کار انتقال سوخت از این دستگاه به خودرو را بر عهده دارد. این دستگاه توسط چند شرکت محدود آمریکایی و اروپایی تولید می شود و آنها از فروش دستگاه و فروش قطعات و خدمات بعد از فروش به ما خودداری می کنند.
وی افزود: بر این اساس، کار نمونه سازی را در یکی از کشورهای اروپایی به اتمام رساندیم و تولید دستگاه نازل CNG را در مجموعه پارک فناوری پردیس آغاز کردیم و هم اکنون این محصول به مرحله تولید تجاری رسیده و با ظرفیت های ایجادشده توانایی تأمین نیاز داخل را در این عرصه داریم.
بر مبنای اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبستری با اشاره به اینکه با این اقدام تمام قطعات و خدمات بعد از فروش توسط این شرکت در داخل عرضه می شود، تصریح کرد: این مجموعه دانش بنیان مشغول کار روی نمونه هایی برای تولید در آینده است و اقدامات قابل توجهی در حوزه CNG و کنترل های اولتراسونیک انجام داده است که بعد از آخر مراحل آزمایشگاهی به تولید انبوه خواهد رسید.




منبع:

1399/03/26
23:34:52
5.0 / 5
2229
تگهای خبر: تولید , خدمات , دانش بنیان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
IT File دانلود فایل
itfile.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانلود فایل محفوظ است

دانلود فایل

دانلود و اشتراک گذاری فایل