معرفی پارك فناوری برتر همكار با متخصصان ایرانی خارج از كشور

معرفی پارك فناوری برتر همكار با متخصصان ایرانی خارج از كشور

به گزارش دانلود فایل پارك علم و فناوری دانشگاه تهران رتبه نخست را در برنامه همكاری با متخصصان و كارآفرینان ایرانی خارج از كشور به دست آورد.


به گزارش دانلود فایل به نقل از ایسنا، مهدی قلعه نوی، رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری، از کسب رتبه نخست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در بین پارک های علم و فناوری همکار در برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور اطلاع داد.
وی افزود: در برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور ۳۱ دانشگاه، پژوهشگاه، پژوهشکده و مؤسسه تحقیقاتی، پارک های علم و فناوری (پارک پردیس، پارک علم و فناوری دانشگاه شریف، پارک علم و فناوری البرز، پارک علم و فناوری خراسان و پارک فناوری یزد و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) و شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان حضور داشتند. در این برنامه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران رتبه نخست را به دست آورد.
شاخص های اصلی این دوره از ارزیابی شامل رضایت متقاضیان از همکاری با پایگاه همکار، کیفیت همکاری، عملکرد رابط پایگاه، مشارکت در پروژه جمع آوری گزارش های همکار و حجم همکاریهای انجام گرفته در پایگاه همکار بوده است.
برنامه ایجاد همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طراحی شده و برنامه ای دائمی به حساب می آید و به صورت پیوسته در حال اجراست.




منبع:

1399/04/17
13:56:13
5.0 / 5
2010
تگهای خبر: پروژه , دانشگاه , طراحی , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
IT File دانلود فایل
itfile.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانلود فایل محفوظ است

دانلود فایل

دانلود و اشتراک گذاری فایل