راهكارهای نوین دانش بنیان برای ارائه خدمات صنعت گردشگری
دانلود فایل: شركتی دانش بنیان با هدف ارائه راهكارهای نوین در صنعت هوایی و گردشگری نرم افزارهایی را پیاده سازی كرده است كه كاربرد آن سبب افزایش سطح رضایتمندی مشتریان از ایرلاین ها می شود.
به گزارش دانلود فایل به نقل از ایسنا علی تیماج چی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با بیانی این که کارهای این شرکت در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای تخصصی از لحاظ کیفیت، حجم فروش، پشتیبانی محصولات و رضایت مشتریان است، است، اظهار نمود: ما تلاش نموده ایم با این اقدامات گامی نو برای پیشبرد اهداف صنعت هواپیمایی و گردشگری کشور برداریم.
وی با اعلان اینکه ما در این شرکت به دنبال یافتن راه های ساده و فناورانه برای رفع مشکلات و چالش های صنعت گردشگری و هوانوردی هستیم، اظهار نمود: بر این اساس گزارش فروش ایرلاین های ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم ایر، آتا و غیره به صورت رایگان توسط فرانگر این شرکت ارائه می شود.
تیماج چی، نرم افزار چاپ بلیت فارسی تمام ایرلاین ها را از دیگر محصولات این شرکت دانست که برای همه کاربران به صورت رایگان قابل دسترس است و افزود: با نرم افزار همیار ما روند رزرو بلیط در محیط های رزرواسیون و تمامی عملیات مربوط به استرداد بلیت در محیط های رزرواسیون به صورت کاملا خودکار انجام می شود.
تیماج چی افزود: ما جزء اولین شرکت های ایرانی هستیم که سیستم خرید بلیت هواپیما را برای سایت های ایرانی به صورت کاملا آنلاین طراحی و پیاده سازی کرده است. ما در حوزه نرم افزاری سیستم های فرودگاهی مانند سیستم کنترل پذیرش مسافر DCS، سیستم نمایش اطلاعات پرواز FIDS و غیره نیز کارهای گسترده ای داریم.
برمبنای اعلام معاونت علمی ریاست جهموری، بگفته وی، استفاده از سیستم ایرانی برای ایرلاین های داخلی حدود ۳۰۲ میلیون تومان تمام می شود. این در حالیست که بهره گرفتن از خدمات شرکت های خارجی ۷۱۵ هزار دلار ارز از کشورخارج می کند. این یعنی استفاده از سیستم ایرانی برای شرکت های متقاضی یک دهم مشابه خارجی تمام می شود.
منبع: دانلود فایل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب